Periodieke controle

Periodieke controle

De periodieke controle

Een halfjaarlijkse controle bij de tandarts of mondhygiënist is op iedere leeftijd erg belangrijk. Tijdens deze controle kijkt de tandarts naar meer dan alleen het gebit. Soms is het nodig om foto's te maken om de gebitssituatie beter te kunnen bepalen.

Naar aanleiding van de bevindingen tijdens de controle, bepaalt de tandarts/mondhygiënist of er een vervolgafspraak nodig is bij de tandarts zelf of bij één van de andere specialisten. De tandarts of mondhygiënist kan u ook een afwijkend advies geven over de frequentie van uw controles.

Kosten periodieke controle

De tandartstarieven worden jaarlijks vastgesteld door het NZa en zijn hierdoor bij iedere praktijk hetzelfde.

Het kan zijn dat de tandarts tijdens de controle ziet dat er tandsteen weggehaald dient te worden of dat er foto's gemaakt moeten worden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht en staan dan ook apart op de factuur.

Het is afhankelijk van het pakket bij uw zorgverzekeraar of u de tandartskosten vergoed krijgt. Bekijk uw polis of neem hierovercontact op met uw zorgverzekeraar.

Voor kinderen tot 18 jaar wordt tandheelkunde volledig vergoed (m.u.v. kroon- en brugwerk en orthodontie). Zowel een halfjaarlijkse controle bij de tandarts als de overige verrichtingen vallen voor kinderen tot 18 jaar namelijk binnen het basispakket.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken bij BlinQ Concordialaan?

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:15 - 21:00
dinsdag08:15 - 17:00
woensdag08:15 - 17:00
donderdag08:15 - 17:00
vrijdag08:15 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Concordialaan 10
Etten-Leur 4874NZ
Route

Patiëntervaringen

1670 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

goed

Niet mijn hobby, maar als het dan toch moet dan maar op een goed plek

Super geholpen respect

Netjes geholpen met geen pein er uit gegaan

Ik voelde mezelf op mijn gemak bij binnenkomst

Eerste bezoek aan nieuwe tandarts en dat voelde prima! De ontvangstruimte is warm en gezellig, werd goed geholpen en bezoek bij tandarts was ook goed en geruststellend

Top

Wordt altijd goed en fijn ontvangen en geholpen .

Fijne praktijk

Afspraak bij de mondhygiënist, zij denkt altijd graag mee en geeft bruikbare tips. Fijne praktijk en ze denken graag mee. Ik word altijd geholpen op de tijd waarop de afspraak is, nooit lange wachttijden

Een goede tandartsenpraktijk

Een goede tandartsenpraktijk.

Prima

Fijne praktijk,

Joëlle is top

De oprechte herkenning van mij als persoon, en wat ik vertel blijft hangen, zeer persoonlijk en prettig! Kan niet zeggen dat ik graag kom maar daar kan ze niks aan doen en bij Joëlle vind ik het niet meer spannend of eng. Ze legt goed uit wat ik moet verbeteren en houd altijd rekening met bepaalde situaties of mijn angsten, durf heel eerlijk tegen haar te zijn.

Goed, kundig en altijd zeer vriendelijk geholpen.

Perfecte tandartspraktijk!

Goed

Ik kon gelukkig woensdag afspraak maken Had eigenlijk toch maandag. Moeten komen zoveel pijn gehad Werf niet dus mij geholpen had maar

vakkundig geholpen

Zoals altijd heel vakkundig én geduldig behandeld

Een top team

Ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit. Ik was vroeger heel bang voor de tandarts maar sinds ik hier zit zorgen zij er voor dat ik me op mijn gemak voel en si mij angst zo goed als weg.

ik ben prima geholpen

ik heb '`smorgens gebeld met klachten en kon heel vlug komen daar was ik heel blij mee

Beste mondhygiëniste

Altijd heel erg goed geholpen,heel blij met Joella

Perfect

Geweldig lang geleden dat ik zo geholpen ben. Het kan dus wel. Blinq Concordialaan wat een service.

Zeer tevreden met de service

Alleen goede ervaring met tandarts Kostas

Altyd vriendelijk en zorgzaam en schoon

Ik kom er al weer 4jaar en het is er Altyd schoon en netjes en vriendelijke en zorgzame dames en heren

Geheel volgens afspraak en tijd

Zeer vriendelijke ontvangst bij beide afspraken van reiniging en controle.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Professioneel, vriendelijk, duidelijk

Voel me op mijn gemak, door de gemoedelijke en professionele controle, algemene gezondheid wordt ook besproken voor het totale plaatje.

Prima, persoonlijk en deskundig.

Kan er weinig aan toevoegen.

Zoals altijd erg tevreden!

Voor controle geweest bij de tandarts en de dag erna bij de mondhygiëniste. Beide keren snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel en een fijne, professionele sfeer. Zeker tevreden, zoals altijd!

Wordt geluisterd naar de patiënt

Altijd correcte behandeling met de juiste informatie

Prima

Nemen de tijd. Prima uitgelegd.

Je wordt op een prettige wijze behandeld

Een rustgevende, deskundige En vriendelijke praktijk